Saturday 4 September 2010

Kulje kohti valoa!

Mun sydämessä on varjo. Sellainen asia jota oon tuonut vuodesta toiseen Jumalan eteen saamatta vastausta (vielä:). Välillä tää varjo kasvaa niin suureksi, että se meinaa peittää mun koko elämän ja vangita ajatukset. Se saa mut epäilemään Jumalan rakkautta mua kohtaan ja kyseenalaistamaan voiko Jumalaan ihan todella luottaa, kaikesta sydämestä? Se ravistelee mun iloa ja rauhaa, ja nostattaa pelon.

Eilen sain taas onneksi muistaa mikä on vastalääke meidän elämän varjoihin. Se on valo! Raamattu sanoo että "Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa". On mahtavaa että saan tuoda kaikki sydämeni varjot Jumalalle ja pyytää että Jumala antais Jeesuksen valon loistaa mun elämään ja palauttaa ilon, rauhan ja tasapainon ja karkottaa sen pelon, jonka varjo nostatti. Psalmissa 119 sanotaan "Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni". Pidetään kiinni totuudesta ja kuljetaan kohti valoa:).

VALON LAPSI (Bass ´n Helen)

Kulje kohti valoa, välittämättä varjoista. Kulje kohti valoa.
Kulje kohti valoa, pysyy varjot takana, oomme valon lapsia.

Voi löytää tähden joka valon säteili, uuden elämän tähden valon lähetti.
Rakkaus säteilee, pelko hellittää, se sisälläsi valon lapsen herättää.

Kulje kohti valoa, välittämättä varjoista. Kulje kohti valoa.
Kulje kohti valoa, pysyy varjot takana, oomme valon lapsia.

1 comment:

Anonymous said...

Olen ollut myös katsomalla yksittäisten aivan kuten sen toisella www-sivulla.